vineri, 23 iulie 2010

Set agrafe Wild Apple Flower



Produs unicat, hand made. Se potrivesc unei persoane vesele, care e mereu in ton cu tendintele modei si careia ii place natura.
Setul este compus din doua agrafe de par care se completeaza reciproc si care pot fi asortate cu usurinta la orice tinuta de primavar, vara sau toamna. Ambele dintre agrafe au diametrul florii de aproximativ 6 cm iar lungimea agrafei este de 5 cm.



Materialele folosite pentru agrafe sunt tul, voal, saten in diverse nuante de roz aprins, roz bebe, rosu burgunde, rosu coral, verde si auriu-praf. Una dintre agrafe este impodobita cu o margea de sticla cu foita de argint, iar cealalta cu 4 perlute de nisip si 2 margelute verzi de sticla.
Pot fi folosite si separat insa impreuna creeaza un efect deosebit pentru purtatoarea lor:)

Cod: 402
Pret: 14 Ron

5 comentarii:

L.J. spunea...

Sunt foarte frumoase creatiile tale. Daca vrei un schimb de link-uri, ne gasesti pe http://poli-art.blogspot.com/ L.J.

monybijou.3x spunea...

MULTUMESC PENTRU COMENTARIUL TAU SI BLOGUL TAU E SUPERB SI TE-AM ADAUGAT IN LISTA MEA DE BLOGURI PREFERATE ..PUPICI

Eve spunea...

Buna,

Imi plac creatiile tale,poate ne gandim si la o colaborare,te -am adaugat la lista mea,
te pup
Valeria

adela sirghie spunea...

buna, te-am trecut si eu:)
dar de ce nu intri in zelist pentru trafic si vizibilitate?

mireille bijoux spunea...

buna, te-am trecut in lista mea de bloguri.Felicitari pentru creatii!